18 Temmuz 2010 Pazar

Bi dertleşme anı!

Blogum yayınlamadığın yazım için teşekkür etmekle başlamak istiyorum! keşke taslak kalsaydı!

neyse bir gün mutlaka o na benzer bi yazı daha yazarım!

Yaa bana söyler misin?
Neden ben hak ettiğimi göremiyorum! iyi olacağım dedim! sakin olacağım dedim! sabırlı olacağım dedim! olaylara güncel bakacağım dedim! kişilerle eğlenceli muhabbetler kurup, çok az kişiyi dost edindim! en önemlisi beni tanıyan herkes şunu söyler olmuş:

-" Hayri, çok iyi bir insan yaaa!" "Allah razı olsun, Allah en iyisini versin"

La nefret girsin ağzınıza!! en nefret ettiğimi, en iğrendiğim cümleyle beni tabir ediyorsunuz!

BEN İYİ DE-Ğİ-LİM arkadaş! ben bir insanım! hatalarım oldu, olacaktırda!
bende her insan gibi hayaller kuruyorum! ama farkım hayallerimin peşinde çok fazla koşuyorum!
Hatta her yerde karşıma çıkan şu lanet laf! "tuttuğumu koparmazsam uyuyamam! BSG !


Ben hiç iyi değilim çok doluyum! kafamı toplayıp düşüncelerimi cüümlelere aktaramayacak kadar dağınığım!

İtiraf ediyorum... Ben eski beni özledim! takmayan, üzülmeyen! Değer vermeyen beni!
bu yeni Hayri bana çok ters! neden değiştim? neden olgunlaştım? neden humanist oldum ki? neden empati yapıyorum ki ben! Benim empati yaptıklarım bana neden benim onlara yaklaştığım gibi yaklaşmaz ki!!!
hadi görüşüz !

1 yorum:

Duygularınız Alalım....

Kaç kişi olmuş mahalleden geçen..